2011-10-10
21:29:09

DISSEN
På den regionala tävlingen i söndags i Bulycke så gick jag banan med Jenny. Och spidad som jag alltid är så pratade jag ju hela tiden flamsade och skrattade men på en normal nivå. INGET galet.
Men man får så sjukt mycket bitch blickar av fokl som tror sig vara något, folk man inte känner! Tjejer som har märkeskläder från TOPP TILL TÅ som bara bryr sig om hur dom ser ut och vad dom gör! När jag går banan vill jag skratta och ha kul. Skoja och fantisera om att hästen kommer nita och man landar mitt i hindret och göra roliga ljud efekter även om de inte ska bli så, Men nästan allt som är kul för att börja en bra dag!

De MÅSTE vara tråkigt för alla JÄTTE seriösa som bitch blickar var ända än som dom möter. Men vill lixom gå till dom och säga SMILE.. Nä för då får man mer bitch blickar!!


Mycket roligar på Lokala tävlingar där näst intill ALLA går runt och flummar, Hälsar på varanda även om man inte träffats förr?
Skulle man hälsa på någon man inte känner på en regional tävling skulle man bli utpekad som "den idioten som sa hej till min men jag känner henne inte :O OMG asså "


NEJ NEJ EN FET DISS TILL DE



(Dock är Regionalt mycket roligare om man bortser från detta!!! Svårare banor, Högre hinder, finare "Arenor"!!)



//Jennifer

Kommentarer:

Många på regionalnivå tar det väldigt seriöst och vill jobba sig upp mot toppen. då kanske det inte är speciellt professionelt att gå runt och flumma när man går banan. Därav säkerligen en anledning till varför du fick blickar.

2011-10-10 @ 22:19:34

Håller mig dig! Så jäkla jobbigt när dem håller på så -.-

2011-10-11 @ 13:20:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: