2011-10-09
16:42:50

Bulycke
Hej och hå.... Va dåligt de gick!!!

Hajen känndes så grym på framridning och framhoppningen!! Go känsla!
Men när jag gå in på banan bara tvärnitar hon och vägrar gå bara står och stirrar på ALLT.. Och får ju startsingnal typ med en gång och får lite smått panik så får anka fram henne mella hinder blommor och läktare, så kommer jag mot första hindret och hon stannar, men kan inte bestämma sig om hon ska hoppa eller inte. så hon tvekar länge men bestämmer sig för att hoppa... Men får med sig HELA hindret. Men hon får några klappar efter för att hon försökte hoppa över. Så fortsatte jag och de flöt på ganska ra till 5:an Ett våg hinder... Stanna och sedan rätt upp i luften... men klara de, så de flöt på okej sedan, igenom kombin bra!!

Så slutade på 4 FEL



(Riktigt glad att jag inte kvalade GP idag!!)




MEN GRATTIS EMILY WISSÈN SOM GICK VIDARE TILL SEMIIIIIIN!!!! 
Även grattis till alingsås tjejen Beatrice persson som vann kvalet!


Hon står i mitten (Den minsta av dom alla XD)





//Jennifer

Kommentar:

Kul :D

2011-10-09 @ 16:54:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: