2011-10-24
22:14:39

16 JUNI 2011
Var absolut första gången jag satt på din rygg. Redan då viste jag att detta skulle bli bra!! Jag älskade dig redan då, Jag satt och gapskratta när julia fattade galopp och drog iväg. Jag höll i dig och du studsade som en gummiboll och när man släppte gick de i 190... EN RIKTIG Jennifer ponny! Precis en sån häst ville jag ha fast den skulle va svart och lite grovare.. MEN nej detta fick gå. En brun, tråkig och nätt ponny men den goase att rida!!! (så ser jag inte på henne nu!!!!)

De har bara gått 4 månader. Och de har varit MYCKET svett och tårar och lite blod, Men när de är tävling och jag blir ledsen så ska jag tänka: De här gått 4 månader men jag har bara ridit dig i ca 3. De SKA egentligen inte gå såhär bra som de gör! Va ska inte lärt känna varanda alls än. Men ändå känns de som om jag har haft dig i 1 år efter som att de går så bra som de gör!!!
Att de klicka så bra mellan oss är HELT otroligt!!!!!!!!! 


På tävlingen i Alingsås igår fick jag mycket snälla och fina kommentarer om hur bra jag red henne. Och jag blir så sjukt glad. För så förjävlig hon var mot Julia och sån ängel hon är nu!! Nu ska jag ta och ge mig själv lite berömm. Något måste jag väll gjort så att de blivit såhär bra? Kelat med henne varje dag lite Extra berömer lite extra om hon hoppar läskiga honder som hon inte vill hoppa igentligen. Och retar ABSOLUT inte upp henne i ornödan, Fast de är de ingen som gör i ornödan... Hehe! Och att vi trivs jävligt bra ihop!!!! 


Vissa dagar är du rent ut sagt FÖRJÄVLIG.. Du vägrar flytta på dig i boxen du smyger på att flytta på dig när man borstar så att man kommer närmare och närnare väggen gå går över en och ut ur boxen. 
Men detta ska oxå försvinna!!!  Men en ängel att ha och göra med på tävlingsplatsen, Du står och sover när man fixar iordning dig!! Som en ängel! <3



Nu är du den FINASTE BÄSTA SNYGGASE ponnyn som finns i mina ögon!!! Du är bäst och jag älskar dig SÅ JÄVLA mycket!!!! Den dagen du försvinner ur mitt liv vet jag inte vad som händer!!! (Oj den meningen var jobbig att skriva.. För de kommer ske för eller senare... (Där trycket tårarna på bakom ögonlocken..))


HIGH ENERGY DU ÄR DE BÄSTA SOM HÄNT MIG!!!! <3





//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: