2011-05-17
22:40:47

MY PRINCE



Kom precis och tänka på hur mitt liv skulle vara om Tello helt plötsligt inte fanns där längre.
Vem vet, allt kan hända. Inte sant?
Själv har jag bestämt mig för att inte ha någon ponny efter Tello. Han kommer liksom vara "the end of the story".

Sitter och gråter när jag skriver detta! Tello är mitt allt och kommer alltid vara det. Om det skulle hända honom något och han inte skulle finnas mera skulle jag nog inte vilja leva själv. Kan verkligen inte föreställa mig ett liv utan honom!

Sen så kommer han ju att säljas när jag blivit för gammal eller vuxit ur honom. Självklart kommer jag inte behålla honom för att jag inte vill sälja honom!
Han älskar att tävla och hoppa och det ska han få göra så länge han orkar. Allt för min bebis.

Så en liten tjej som vill tävla och träna och ha kul ska få köpa honom när tiden är kommen. Självklart kommer detta vara något av det jobbigaste i mitt liv, men vem vill inte sin ponny det bästa?



my everything, now and forever, Clo Portello








Kommentarer:
#1: Tove

Ska du inte har storhäst? :)

2011-05-18 @ 10:53:50
#2: Sofia

Av vilken anledning vill du inte ha en häst efter Tello? Hade varit kul att få ett helt inlägg om det :)

2011-05-18 @ 15:04:22
#3: Hannah

Kan inte ni visa i photshop hur man får bilderna att flyta ihop i varann,så som ni har i headern?

2011-05-18 @ 19:09:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: