2011-03-12
23:22:01

Pållen
Red Pållen idag, Började med dressyr och han va mjuk och fin, Sedan blev jag lite hoppsugen så så satte jag upp ett litet Kryss. Och de gick galant, Han tycker typ de är as skoj att hoppa!!


Dagens Outfit:
Jw Hjälm
KL tjöja
JW byxor
Några Bruna Shapps
Några svarta skor xD

Hästens outfit,
De vanliga!!



(på hopp bilderna ser de inte ut som om jag lättar, men jag har långa tyglar så jag INTE ska dra honnom i munnen, Och sen hoppar han så roligt, så man hänger inte riktigt med xD


________________________________________________________________________________


Imon blir de att hoppa Savannah på Kvällen för Sanna :D
De ska bli as kul!


Kommer Bilder på de oxå





XoXo Jenniifer

Kommentar:
#1: Carro

Jag kanske är lite efter eller så, kanske inte har hängt med. Men nu när du inte längre har Kwanza ska du ha någon annan ponny/häst på foder eller hur ska du göra. Skulle vara toppen med svar :)

2011-03-14 @ 21:15:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: