2011-06-16
19:09:37

Q&A
Julia om aww:

Är du nöjd med ditt Dyon träns ? Tycker du att det är vart pengarna ?
Jag funderar nämligen starkt på att köpa ett men är lite osäker på storlekarna och om det verkligen är vart pengarna :)


Ohja! Köpte ju andreas(ponnyochryttare.se) oanvända i februari för ungefär halva priset. Tycker jag absolut att det är, visst ett träns för så mycket pengar..
Men det är snyggt, hållbart osv..!


Tror att mitt är cob och det passar Tello som är D-ponny alldeles utmärkt! Jag tycker både att det är det och att det inte är det, haha   Men det är helt och hålletupp till dig!
Kan lova dig att du inte blir besviken om du köper det ;)




Anonym om bilder - arraxi:

Det är Arraxi från sjöstjärnan va?? :-D

Japp, Disa hyrde henne därifrån.



Julia om Bilder Tello:

du har jättebra tramp i stigbygeln ser det ut som :D
men dock ser underlaget väldigt tungt och djupt ut??

Har ingen som helst aning om jag har det, men tack iallafall!

Den är väldigt tung och djup nu! Men det beror på att den inte är klar. Det ska fyllas på med grus/sand snart. Kanske redan nästa vecka om jag inte har fel.







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: