2011-06-10
22:42:15

Pållen
Slutade ju tidigt idag efter som vi nu har SOMMARLOOOOOOOOOV :D

Åkte upp till stallet tidigt så hann fixa allt till han kom in, Dressyr stod på schemat, men när jag skulle sadla så fick jag krupp på hans dressyr sadel så jag gick in och tog hoppsaden istället, Fixade resten och gick ut i den vatten fyllda paddocken och insåg snabbt att han INTE ville vara där, studsade och höll på så jag gick in istället! Och shit va fan han blev!!! tränade mycket på galoppen och galopperade LÄNGE och han fixade de super äkade och kortade en del.
I slutet red jag även lite dressyrprogram som gick tipp topp bra :)
Vill dressyr tävla nu!!!


Gammal bild

Jenniifer

Kommentarer:
#1: hh

Fina

2011-06-11 @ 15:32:48
#2: Maia

tävla då :D

2011-06-11 @ 20:36:02
#3: molly(:

sv: haha ja. Vara uppe vid slottet klockan ett på natten är inte en höjdare :o

2011-06-12 @ 18:20:56
#4: molly(:

sv: haha erkänn! Cafeterian x)

2011-06-12 @ 18:38:52
#5: jenny

hon gör en insats och ponnyn hoppar stort, du vet själv hur de känns. Detta är absolut inte alls riktat på Allis för hon är en toppen tjej!

Men jennifer sluta hacka ner på folk, det löser sig inte. Va lite tuff och strunta i dem ist. För jag orkar inte med att du ska tycka och ställa och kränka andra folk.

som jag sa, skött dig så sköter jag mitt för jag orkar inte med ditt bullshit!



allis, inget med dig att göra, vill bara göra det klart för dig :) <3

2011-06-13 @ 14:54:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: