2011-06-22
23:09:29

Lektion- Brownie
Hade ju gymkharna(stav) som sagt och de gick väll helt okey! Hon var lite seg men ändå piggare än vanligt. Mitt lag förlora dock med 2 poäng typ 2-4 eller ngt? men jag är sjukt stolt över att jag tog i kapp as mycket på en gren. Lisa snorberg hade elsas Häst och den är ju super pigg och jätte snabb, så var jag sist och vi låg under med typ en sträcka, så sa jag de är ju inte äns någon ide att köra för lisa vinner ändå, men jag körde fullgalopp upp, tar koppen och flyttar, och då ser jag att Lisa Fipplar så jag travar fort och tar nästa kopp och snabbish travar till nästa stolpe och lägger på den i farten och den stannar kvar, och vi vann den grenen ;D haha Bäst
Jag är ju sån tävlingsmänniska så de är sjukt, Och de är Lisa oxå så vi syka varran hela tiden och höll på mot varran. Kul. Om vi kommer tävla eller ngt när vi sover över på nääs så kommer vi ärligt talat DÖDA varran... hehe xD



Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: