2011-06-06
21:54:06

back on track
Hejhej, nu är jag tillbaka från en fett varm helg i strömsholm. Har varit riktigt kul, laget var jätte duktiga. Slutade på en 8:e plats eller nåt, men grymt!
Fick köpt lite grejor, Röda jw brallor, annascarpati schabrak, flughuva och ett spö.

Det var verkligen galet varmt i lödags! Dum som jag var hade jag enn tunn t-shirt och innte linne vilket resulterade med bonnabränna...  När vi satt på läktaren och kollade på hoppningarna såhadevi solen rakt på ryggarna. Jag blev helt blöt typ, haha
Men nu är jag hemma igen och har fått världens färg i ansiktet! Tummen upp för det. Pappa och jag tog oss en sväng till Allum idag på. Hittade en del fina saker :D

Där har ni min helg lite kortfattat.









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: