2011-06-16
12:22:17

Hiss
Jag gillade INTE skvaller bloggar, då jag fick ett dåligt intryck på de, precis när alla startade och jag och Allis var med, De var BARA taskiga saker (Ni kanske kommer ihåg dom?)

MEN JAG VILL HISSA DENNA SKVALLERBLOGGEN SOM LÄGGER SIG PÅ EN LAGOM NIVÅ.
Jag tyckte inte om denna ibörjan heller då jag var med pga djurplågeri (Grevagården rundan GP-ponnyn):S
Så fick ett dåligt intryck och bloggen var bara almänt taskig!!


Men nu, Hon har gått från en skit blogg TILL Vad jag tycker, den bästa av dom skvaller bloggar jag har läst!!! Riktigt grym är Tjejen som lägger ner sin tid på att driva den boggen!!!
Och gör de på en så bra NIVÅ!!! 

Stor HISS till http://ponnysanning.blogspot.com/


Skvallerblogg
JENNIIFER

Kommentarer:
#1: Carro

Ditt gästbloggsinlägg hos nellie har kommit up! Bara så att du vet!



En söt ponny du har, bilken tur att du fick honnom även fast det var så mycket problem med dem tidigare ägarna. Jag och min systar fick våran första ponny på ungefär samma sätt. på vår flödelse dag, när vi komm till stallet stod han men en stor Present rosset runt halsen och var vår! :)



Vad kul att du fick gästblogga hos nellie.



(såg inlägget där och kollade in bloggen)

2011-06-16 @ 13:32:46
#2: Linnea

Den bloggen är riktigt snäll om man skall jämföra med gangsterponnyn.blogspot.se

;)

2011-06-16 @ 18:40:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: