2011-06-25
22:13:41

Hajen 25/6
Hon kom upp till Nääs last ur henne allt gick bra och vi ställde in henne i boxen och de första hon gör är att kissa och sedan slicka på väggarna.. haha. Så de gick bra och hon gjorde sig hemma stadd, Jag hade ju självklart råkat låsa Skåpet och koden hade ändrat sig... Så vi fick försöka få upp de, och till slut fick vi klippa upp de, och nu har vi ett putterlitet lås... Smidig jag är!
Sedan Red jag och jag skulle rida Dressyr och flytta henne lite och de gick ganska bra, så gjorde de väldigt lite, men hon fick lite ryck men då fick hon pet med spöt på bogen och framåt. och sedan gick de bra, jag red dressyr Programet och de gick ju son de gick, Hon har svårt att hålla GALOPP samlat så hon kors galopperar och travr med baken och sånt, så ahh de gick ju som de gick.. Men resten gick bra utom den längde traven då gick hon in i galopp men de är bara att träna för dressyr vill jag kuna rida på henne/ Kanske tävla dressyr med ngn gång :)



Imorgon åker jag ypp tidigt och släpper ut henne! Och då åker mamma och köper Mat, chips, dricka typ. 
Och då mockar jag. Och putsar alla saker! När hon kommer in får hon en snabb dusch och sedan ider jag ut henne med Lisa och Elsa :) Och sedan ska jag hoppa Pållen lite inför Onsdag då jag ska hoppa utbildningshoppning på 70 med HNM! :)


Jennifer, Jag ska göra Massa tidsinställda Så att de inte blir trist på bloggen för att jag åker, (fast amanda ska ju blogga åt allis, Så hon får va igång ;D Haha )

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: