2011-06-19
15:31:42

Dunjis
Hoppade Sill och Nubbe hoppning idag på Dunja, och skulle hoppat 80-90 men efter som att vi var i stora PD,n så var undrelaget SUPER dåligt!! Så jag tog 80-80 istället :)
Jag red ganska korta vägar då efter som att hon inte har jätte bra kondition
Första 80 rundan fick jag ett ner, hon kom konstigt och hoppa jämfota typ.
Andra rundan fick jag INTE till en sväng, så hon kom nära och rev!
Men de var ingen annan som blev nolla heller och efter sm att jag hade ridit korta vägar och ganska fort (Hon galopperar fort för att orka hålla galoppen) Så fick jag snabbast tid i grunden och vann 80 klassen :))
Super kul! men jag är inte så nöjd med min ridning och de var tur för mig att dom andra rev!
(Dock var underlaget kasst, så jag skyller lite på de oxå, Man lixom sjönk 10 cm och de blev som en sugpropp)
Inte okey ;)


Bilder kommer efter som jag hade määster fotografen med mig xD Haha


Jennifer

Kommentarer:
#1: Anonym

kmr de fler hot or not? :)

2011-06-19 @ 15:45:34
#2: Linnéa

HÖHÖ mästerfotografen x'D

2011-06-19 @ 16:35:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: