2011-07-25
12:37:46

Tack <3
emmis ♥ om Hajens fina öra:
Tkr att det verkar som om du och hajen passar riktigt bra ihop :)
Tycker att du är väldigt modig som vågar rida henne.
Har sett hur hon var mot julia på en hoppträning för sandra en gång.
fortsatt lycka till :)


Blir så glad när jag får såna här kommentarer!! <3


Ja julia är ju liteliten, och jag har lite längre ben så jag kan komma runt henne lite bättre, Men de är lite synn att hon stegrar och så, för annars skulle de varit en perfekt ponny för julia!
Men lite tur är de att hon gör de, för då får jag rida henne :DD


Kolla in Emmas fina blogg :D http://emmsjohanssoniis.blogg.se/



Och Tack :D

Kommentarer:

sv: ah, du får gå in i kodmallen, leta upp en rad som heter "side"någonting och sen kommer koden för bilden att ligga där under :) Ta bort den

2011-07-25 @ 18:59:04
#2: emmis ♥

det var så lite så , säger ju bara sanningen :)

btw , superbra blogg :)

2011-07-28 @ 00:56:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: