2011-07-02
15:34:13

liten rolig grej
Jag räknar inte med att så många är med, men om några var med så hade det varit skojigt!
Jag tänkte så här iallafall:

Jag älskar kollage och sånt på Tello(och mig). Så jag tänkte att ni som orkar, vill göra ett kollage eller liknande på mig och Tello gör det. Sen så skickar ni det till mig på mailen och så lägger jag upp en för varje vecka.
Och dens kollage som kommer upp får självklart en länk också, till sin blogg om man har!

Alla som skickar in får sin bild upplagd här på bloggen med en länk!


Min mail:
[email protected]

Glöm inte erat namn och bloggadress i mailet

Ni måste inte vara med, men jag tycker att det hade varit en kul grej!(?)



Min älskade prins ♥




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: