2011-07-04
23:32:46

Hajen 4/7
Idag red jag ut en sväng, och skulle rida till en lite strand och bada där! hon tittade på lite men hon gick framåt nästan hela tiden, Hon nitade 1 gång och då ick jag typ en stöt i ryggen, men de gick över fort. Mamma tog bilen till den stranden så möttes vi där! Hon stegrade och vände i luften några gånger men då sa jag till henne på skarpen och då gick hon framåt! Badade och hade almänt kul. Och sedan när jag red hem så galopperade vi ganska mycket, och hon va som en tickande bomb men gjorde INGET dumt! så himla duktig, Bara galopperade i de tempot som jag ville! så himlans sööt än hon!! Världens bästa ponny<3

Mamma fotade
Smakprov


Några kommentarer och flera bilder kommer!!  Massa roliga vatten bilder =))



Jennifer

Kommentarer:
#1: emma

bilder! :D

2011-07-05 @ 10:37:29
#2: Clara

Ja, bilder! :) föressten, står Hajen på Nääs och är hon din medryttarhäst eller din egen häst?har nog missat att läsa om det när du skrev det...

2011-07-05 @ 12:22:00
#3: celine

skit fin blogg :D gillar eran header!

2011-07-05 @ 12:23:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: