2011-02-27
17:01:42

Inköpen Från GBG HS (Torsdag,Fredag, Lördag)
Jw Schabrak 399:-
Var bara tvungen att köpa ett schabrak och ja har kollat LÄNGE på detta, som jag bestämde mig för att köpa !!
För de är Bara så snyggt!!!
Pannband 199:-
Inget Riktigt swarovski (Tror jag xD)
men de va så billigt och ser ju typ likadana ut!! Så va bara tvungen!

Blååa sporrar 150:-
Blev galet kär idom, Men har använt dom 1 gång och fären är redan lite bortskavd -.- Aja..
equiline Mössa 279:-  140:-
Billig och snygg! Ville ha någor som matchar till Mina Bruna jw Brallor!
KL Mössa 579:-  300:-
Har velat ha en hela vinterna och så hittar man den såhär billigt; KLART MAN KÖPER

Dressyr spö 99:-   60:-
Behövde Ett nytt, så va detta billigt och Blått, jag har ju satt in mig helt på blått nu!


Jw skjorta 559:-   200:-
Leta efter en tävlingsskjorta, Och hitta denna AS SNYGGA <3


Strumpor 50:-
Några udda strumpor som va snygga ;D


KL Tröja 799:-   400:-
Blev så Galet kär i denna, så fin!
Kommer ha den som typ en tävlingströja ett tag tills jag hittar en snygg annan!


2 Klara Böcker 50:- Styck
Älskar dom böckerna !!


KL Jacka 1399:-  1299:-
Mamma Hade lovat mig en jacka och denna fick jag låna av lisa en gång och blev förälskad så nu fick jag en egen!!


2 Par KL strumpor 119:- Styck   35:- Styck
så billiga så kunde inte låta bli, Dock va dom 42 till 45 men dom passa ändå  xD


T-shirt 100:-
Hahha denna har jag kollat på innan men så hitta jag den på scandi för typ 20 kr biligare, så då va de bara att slå till!!
och min mamma köpte en som de stod "Om du tycket jag är Bitch, skulle du se min Dotter" -.- Hahah



Gratis är de bästa <3




endel påsar blev de!! <3



Bästa dagar på scandi med Mamma <3

XoXo Jenniifer

Kommentar:
#1: hej

vart hittade du sporrarna? alla färgade jag såg kostade typ 700

2011-02-27 @ 19:50:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: