2011-12-04
21:47:26

Träningen idag gick HELT OKAY
Hoppade massa teknik och styrka!!!

Först travade vi över bommar, och de gick skit bra! Hon travade lugnt och fint i bra form och jobbade på riktigt bra! Sist jag travade över bommar på träning så sprang hon över i full fart, eller ökade hela tiden efter varje bom. Men inte nu, Jämt och bra tempo.

Sedan hoppade vi på sen S båge med 3 hinder, som hajen tyckte var jobbigt för hon ville hoppa stort och bara dra iväg, men fick sitta ner och jobba tillbaks henne så hon kom nära och istället fick ta i med baken. Gick jätte bra i slutet! Första gången jag gjorde de fick jag 7+ alltså ganska bra. Och sista gången 9 :D Så de var bra!

SEDAN TILL DE VÄRSTA HAJEN VET, STUDS.. Och 5 studs oxå.. 
De blev lite "hej kom och hjäp mig" Kännsla!!!
Hon kom jätte långsamt in och sedan gick de fort ut, Men både jag och Sandra sa att hon försöker i alla fall även om de kanske inte blir jätte bra!
Men de gick bra på de lite lägre, och även på de lite högre när hon väl hoppade de xD Haha
Men Men de är inte hennes starka sida, men hon hoppade och gjorde sitt bästa!!

Och i slutet gjorde vi en liten barna av allt, Och den gick galant!!

Så Egentligen är jag JÄTTE nöjd!! Eller de ska jag vara!! ;) Hehe

Kommentarer:

Har frågestund ställ massa frågor så är du super snäll. :)

http://elinomalaco.blogg.se/2011/december/fragestund.html

2011-12-05 @ 17:59:53
#2: Anna

Vf uppdaterar inte Amanda längre?

2011-12-05 @ 22:44:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: