2011-12-02
23:19:54

Datan = ??
Datorn har varit helt VÄCK, och inte fungerat, men NU tror jag att den ska funka ett tag. Pappa har grejat och donat med datori i flera dagar!! 
(MEN NI ÄR KVAR OCH KOLLAR IN BLOGGEN ÄNDÅÅ? :O NI ÄR GRYMA)

Vilket fall har de varit skönt att inte kunnat blogga på ett tag, Haha. 
Men nu ska jag börja blogga igen. Och blogga bra.. Eller jag ska försöka blogga så mycket jag kan!! :)



HAJEN.... Ja hon har gått bra, pigg och glad, hon stod i en vecka pga väder och jag slutade sent och sånt, Men nu har jag ridit några dagar och de har gått bra, men varit nära på att åka av ett X antal gånger!! HAHA

Skulle ridit imon, Men de ska bli storm???? IGEN :O 
Känner dock att de är ett MÅSTE typ, för jag ska träna på söndag. Men vi får se vad vädret säger!! ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: