2011-12-02
23:35:22

BLING ELLER INTE??
Jag ÄLSKAR bling, och speciellt på Jw hjälmarnas rosett. Jag tog bort de fula jag hade på min, och satte på nytt i stället, och nu blev de i HELA rosetten :D MOHAHA 
De blev jätte fint men blinget tog slut så jag får köpa mera imon ;)

Detta är ju den JW hjälmen med Swarovski. Och jag tycker inte att de är värt att lägga pengarna på den, då jag älskar att blinga själv, byta mönster och hålla på, Så jag föredrar den utan.

Jag tycker även att de är lite småfult att blinget sitter utanför rosetten..

Innan hade jag bara runt rosetten (men på den) med ca en halv cm mellan varje pärla. ;)


Skulle ni villja se en bild på de nya blinget när jag är klar???


OCH VAD TYCKER NI OM BLING PÅ HJÄLMAR??


Kommentarer:
#1: Linnéa:D

Ja en bild! :)))

2011-12-03 @ 13:45:18
#2: Madde

Asså det beror på, på vissa hjälmar är det snyggt med bling men på vissa ser det bara konstigt ut!



BILD :DD

2011-12-04 @ 10:30:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: