2011-12-26
22:20:57

Bilder på mig och Potter från Julklappshoppningen!
Jag Lägger upp ALLA som Sofia Andreasson Skickade till mig.. OCH JAG VET... På vissa bilder ser de helt CP ut, men jag är så ovan vid att rida så stora och jätte långa, starka och nonchalanta hästar XD Haha
Hajen är lixom liten, kort, mjuk i munnen, och lyssnar bra! Så tvärt om att rida Potter, men de var jätte kul de oxå!


Jag hoppar i alla fall 70 med en giraff/Älg... Gör om de om ni kan?? O.o


Lalala....



Lång heest!! ;)



Lite kortare.... :P



FOKUS...



HAHAHAHA FUUL XD



Liiiiite nära som ni ser, Han är ju typ i hindret när han hoppar!! Men men!



Hahaha, Kan inte sluta skratta åt alla bilder.. Så fula XD



STARK SOM F*N.... *Ögonblicks bild******



Så sööta! Denna hästen ska jag köpa när jag går upp på storhäst!! Så ska jag hoppa Världscupen med hnm!!! LÄTT!!
Jag tror han skulle klara 1,60 hinder faktiskt utan problem!! Han är grymt fin, och har SÅÅÅ HÄÄÄR bra teknik!! OCH JAG ÄLSKAR HNM, O de ska jag säga de kommer man långt med!!

******De är typ den dagen frisar kan flyga!!

NEJ, Men nu ska jag vara seriös! Han var faktiskt kul, Men lite stor och strak för att jag ska tycka om Honom JÄTTE mycket!
Jag kan gilla starka hästar men dom ska ändå ta när man vi bromsa, Men de tog ett tag innan han gav sig :P Men men!! Han var kul och hoppade ganska bra faktiskt! :))<3


//Jennifer

Kommentar:

Det var inte deräkt dom bästa bilderna jag har tagit men Varsegod :D ♥

2011-12-28 @ 21:11:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: