2011-04-28
16:48:20

ny dålig regel?!
På dom senaste tävlingarna jag har varit på så har det vart så att man bara får hoppa fram i väster varv. Att alla ska rida i vänster varv. Detta tycker jag är en riktigt dålig regel. Jag menar, tänk om man har en ponny som man måste hoppa fram i höger varv?!  

Dom säger att det blir mer orgaiserat då.. Men så här tycker jag:

Om man inte kan högerregeln och att snabbast gångart äger spåret så tycker jag att man inte hör hemma på regioala tävling!


Vad tycker ni om dena regel?





Kommentarer:
#1: Emelie

Jättedåligt tycker jag, vad är det för regel? :O

2011-04-28 @ 18:34:04
#2: Yasmine

Jag tävlar inte, men det låter ju sjukt. Jag menar; alla bör kunna högerregeln. Så är det bara. Sedan tycker jag personligen inte att man BARA ska hoppa fram i ena varvet.

2011-04-28 @ 20:24:25
#3: klara

sämst! :O man vill ju se att allt funkar i båda varven, banan kommer ju knappast gå i bara vänstervarv? :P

2011-04-28 @ 21:44:20
#4: jenny

helt ärligt så om man hoppar regionala så borde man kunna ha kontroll över sin häst, osv.

Tycker faktiskt de blir mer krånligt att bara ha ett varv dvs alla ska på de hindret medans man ska dit ja, krångligt detta blev, men du fattar poängen.



jag håller med dig, höger regeln borde man kunna ! <3

2011-04-28 @ 22:34:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: