2010-09-09
21:25:48

Tjobidobido :D
Skolan idag var såå seg.. :(
Men imon är de fredag och bara roliga saker :D

Men inget stall idag eller imon .. :// Stallfrii, och jag får inte rida för än på måndag typ.. :( Uschh
jaja jag vill ju ha en hel häst så, vad gör man inte? :P

Nu sitter jag här och har ont i ryggen :(
Pinglan och Rosa
Rosa

Rut
Var bara tvungen att lägga upp bilder på mina sötnosar :))
Rut och pinglan fick jag av nääs för ungefär 2 eller 3 sommrar sedan 
Rosa fick jag av Lisa ågren i Vintras :))
Älskar Domma Buskaninerna MEST 

Pinglan: Tjock och gammal, älskar när man myser
Rut: Tjock och ganska rädd, hatar när man myser med henne
Rosa: Halvt Döv, halvt blind, även om man skriker när man kommer ut får hon alltid lika mycket damp när hon upptäcker att man kommer-.- Hon rymmer på alla sätt... -.-

Hejdåå :))

Kommentarer:
#1: nellie

pinglan va jue för söt när hon står på bakbenen

2010-09-09 @ 22:23:46
#2: Emelie

Ny blogg <3 :D Hoppas du vill läsa den :)

2010-09-10 @ 19:10:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: