2010-09-16
07:03:31

Idiot!!

Emeli ([email protected]) om Hejsan :):
Sv: Med tanke på att ni inte skriver namn så vet jag inte vem jag svarar. Men aja.
Lisa skrev själv i sin blogg att han fått ryggproblem för att hon inte klarade av att rida honom i korrekt form. Hon har alltså förstört sin egen ponny.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 90.237.173.10


Jag tror detta är Allis som skrivit med de skiter jag fullständigt i!!

Jag Är så jävla trött på dig!, SLUTA KLAGA PÅ LISA !!
Du jag ska säga dig att hon rider han så jävla bra, bättre än va du NÅGONSIN skulle kunna göra!
Detta som hände va alltså att han fuskat lite, men lisa har Ändå ridit RÄTT.
Han kommer lixom bli bra om ett tag och då kommer dom gå såå hääääääär långt Tillsammans!! de kan jag sätta flera 1000 på!!

Du är bara så jävla avundsjuk på lisa att hon rider så jävla bra att hon har den finaste ungponnyn och charmigaste  på Jorden! 
Så för i helvete LÄGG AV NUUU!


så får allis skriva något om hon vill jag var som sagt bara tvungen! lisa är fan en av mina bästa vänner och ingen jäver ska hålla på med sånnt mot henne!!!




Kommentarer:
#1: Jennie

Asså snälla.. -.- Lisa rider hur grymt som helst, om hon Emeli eller vad hon heter skulle rida ragge så skulle det gå åt helvete.. -.-



Jo, sen när du är klar med pannbandet kan du väl lägga upp en bild på det här så kan jag se det ;D

2010-09-16 @ 07:31:40
#2: Emelie

Bra Jennifer. !! :) Rätt jag känner inte Lisa alls men jag har sett henne rida och hon rider han så fint!!!

2010-09-16 @ 07:49:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: