2010-10-02
18:35:42

Tävling :)
Idag va de GP-kval i Greva,
De gick Hyffsat, är ändå jätte nöjd:)


LB, förklass: Kommer in på banan och bara ställer sig typ stilla, men efter en liten stund när hon kollat sig runt :D
fick med mig 4:an och ett stopp på 7:an, Jätte Nöjd :)

LB, GP-Kvalet: kommer in, de tar liten stund innan jag får startsingnal, så jag går runt och visar lite hinder och så,
kommer jätte bra på 1-2-3 så kommer hon stort på 4, men men Får med sig 5:an, så när jag kommer till 6:an så stannar hon, så jag jag visa henne de och då stannar hon och så hoppar hon så jag flyger upp i luften men sitter kvar, och så fick jag en nock, så jag han inte riktigt få henne i balans till 7a,b, så ett stopp där, sedan bra på 8, Är jätte nöjd :D
fick dock -5 då hon rev och stanna,
alltså fick jag 47 sil poäng 
men hade jag inte fått ner eller stoppet, eller att jag hade varit liiite lättare i sittsen, och att hon skulle varit lite mer framme,då hadde jag fått GRYYYMT bra:PPP men men sånt ska jag tänka på till nästa gång :D De jag va gláast över va att jag fick 8 på överlivet :D

Duuuuuktig ponny idag =))))


Ingen kamera inga bilden, men jag ska TVINGA allis att lägga upp film från gp rundan jalle fall :D

Kommentar:
#1: anonym

Kom du vidare till GP ponnyn då ? :D

2010-10-02 @ 19:15:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: