2010-10-07
17:58:07

svar

1. Hur lång är Jennifer?

Jag är 169 ca


2. Vilken är det minsta häst ni ridit 2010?

hm?, jag vet inte, men antingen en liten A-ponny, eller en liten b-ponny :P

3. Ska ni på Gbgs HS, o isf vilken/vilka dagar?

Ja, jag ska gå torsdag och lördag med mamma, och fre med allis tror jag?? kanske, söndag på mässan med lisa och CO

4. Vad lägger Jennifer helst pengar på?

Häst saker

 

5. Är rida det enda ni tänker på? Eller är der mycket gos?
Mycket gos, men också mycket ridning, svår att säga men Självklart rider jag inte bara!!

6. Varför använder du inte magplatta ,Jennifer?

Min häst har ALDRIG typ hafft de så hon tycker de är lite obehagligt, men sedan behöver hon inte de heller

7. Hur mycket kostar en stallplats på nääs?
OJ?, Mycket…

8. Hur många gånger i veckan har ni vila?
Jag har vila 2 dar i veckan men inte Just nu.. men de ska bli så, och kwanza har en dag, ibland 2, eller ibland också 4 dar på rad, men de är om hon inte är hel fräsh eller trött, eller något liknande

9. Vad fodrar du Kwanza med på sommaren?

Gräs XD

10. Tipsa ngn bra blogg!

Samma som allis, http://ponnyochryttare.blogg.se/

11. Kommer Jennifer köpa ngn egen ponny/häst när Kwanza blir för liten?

Troligt vis Häst, efter som kvanza är STOR c-ponny kommer jag kunna rida henne ett tag till, sen blir de nog häst

12. Har ni hyrt häst ngn gång?

Japp, jag ”hyr” ju kwanza :P

13. Vilka är era 2 favvo hästar efter era egna ? 1 kändare häst(t.ex. briar) och 1 lite mindre känd om man säger så?

Kännd: Livisto Z

”okännd”: sir valentine Och lisas ragge

 

14. hinner ni med skolan och allt när ni har ponnysarna? eller blir det jobbigt ibland och ni kommer efter?

Ja, efter som jag har hjälp men henne,  fast ibland kommer jag efter men jag har EgSv så då gör jag sakerna där

15. Hur hög är Kwanza i mankhöjd?

138,5

16. Hur länge har du haft medryttare på Kwanza?

Inte länge men letar ny nu!

17. När du skulle börja rida Kwanza, började du med typ två dagar och sen blev det mer och mer, eller började du direkt att rida henne varje dag?
Jag red henne 3 dagar i veckan först sedan vill dom köpa mindre ponny till emilia och då fråga dom om jag ville ha kwanza på foder :DD

18. Ungefär hur många dagar hoppar du?
2 ca, en träning 1 tävling, fast ibland hoppar jag bara tävling, och så markarbete,

19. Vad är det högsta du hoppat med Kwanza resp. annan häst?

110, de högsta :P

20. Vad är ditt mål med Kwanza?
Sm i hoppning hade varit roligt, och vinna LA i dressyr :D

21. Hur många läsare har ni om dagen?

50-100, ca

22. Brukar ni rida ihop? Eller är det för långt mellan stallen?

de är ganska långt, men ses Varje jag i skolan

¨

23. har du bestämmt dig än :$?

??

Mer frågor så är de bara ställa dom :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: