2010-10-21
21:30:18

Resultat CR
100 - Är hur fin som helst, hoppar jätte grymt! Men så klart på ska jag klanta mig och rida förbi ett hinder. hahhaa  såå typiskt. Så jag fick göra en snäv volt och hoppa det, han hoppade jätte fint då (Y) haha
Men, men felet var ju mitt fel så jag skyller inte nåt på Tello.. :))  Så, 4 fel, fast jag hoppade ju nolla :)

110 - Fan va grym ha var asså! Sååå lycklig är jag att ponnyn går in och hoppar felfritt.... Min första felfria 110 bana :)  MYYYYCKKET godis till ponnyn kan jag lova !!   0 fel


Men såklart så ska kameran ladda ur när jag hoppa felfri 110 bana. hahaha  den ladda ur när vi kom fram till ridklubben :( hahahaha  så jävla typiskt HAHA x))

aja, tror att Elsa fotade nåt? vet inte, men kan inte du ELSA kommentera detta om du fotade och skicka dom till  [email protected] isf? skulle va jätte gulligt (a)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: