2010-10-21
07:16:26

hello
Mycket läxor och skit nu hinner inte skriva jätte mycket.. men igår så gjorde jag och Ylva lite markarbete på lägre hinder, sedan la jag upp ett till 90, bara för att känna på henne :) (MEN HALLÅÅ?? jag tycker att hindrena hemma känns högra hemma än på tävling.. :O de är ju bra ioch för sig, peppar peppar ta i trä får vi hoppas på att jag altid ska tycka de ;P)

men idag ska Molly rida Kwanza, och imon åker mamma bara upp, så får hon stå. Och så på lördag blir de Sjörundan, duscha, knoppa, putsa, och allt!! -.-:D

men nu ska jag bege mig till bussen.. :)

Hahaha ni har sett den förr men nu får ni se den igen..
Föressten vad tycker ni om att jag kanske lägger upp FALI BILDER? typ sånna åvan?, har endel XD


Ha de gutt :D

Kommentarer:
#1: Anonym

vart ska du tävla?

2010-10-21 @ 10:25:22

hhehehe, wiie. ;) Ni är så fina tlsm. :D

2010-10-22 @ 22:46:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: