2010-12-28
22:23:00

tolka
Idag åkte jag till stallet vid halv 2 för Hovslagaren skulle komma och sätta på en ny baksko som Kwanzen Tappat..
När han va klar så Fixade jag kwanza och så Drog jag och lisa ut och tolkade med kwanza <3
Ibörjan va hon as rädd för repen, men vi fick vänja henne, och då efter en stund gick de bra.
sedan så va jag och lisa ute i nästen 2 timmar och åkte, och hon tyckte de va jätte roligt,

Hästarna hade inte varit ute idag för att de va så kallt så de gjodre inget att vi va ute så länge <3

Haha
Jag va sämst på att Åka i pulkan så de fick lisa göra nästan hela tiden. hehe as kul varre 

Sedan kom mamma vi 7 och hämtade mig.. så lååång dag idag med..


Imon åker jag upp ganska tidigt så ska jag rida seriöst, och sen så ska vi tolka liite imon med ;P

och på torsdag ska någon annan rida för då ska jag och köpa ny hjälm och de blir en Uvex om jag passar i den <33


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: