2010-12-10
14:49:12

Tello

Nu har jag precis kommit till mormor, ska stanna här hela helen då mamma och pappa är i tyskland. Men det betyder också att jag är "i" stallet hela helgen :) ( för er som nte vet så står tello hos min mormor )

aja, nu ska jag dra ut och släppa min prins i paddocken så ha får röra på sig lite.. han har inte gått på fem dagar! Eftersom att han inte fått sina snösulor än och det har varit kramsnö från och till så har jag inte kunnat rida, men det gör inget för han ska ändå inte gå så mycket nu på vintern. Han får sina snösulor den 14 eller 15.

Och självklart så har jag tagit med kameran hit och den följer med ut nu så ska jag foto honom och lite annat. Och som vanligt så kommer bilderna upp här sedan eller imon :) 



finis ! (a)



Kommentar:
#1: sanna

Står inte tello på nääs?:D

2010-12-10 @ 23:37:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: