2010-12-22
23:47:29

Svar
Elsa Larsson
En fråga: Hur kunde du få så mycket poäng på dressyr tävlingen? Okej, du har väldigt bra sits på bilderna. Men ponnyn går bakom lodlinjen och trampar absolut inte under sig. Konstigt..


Vilken av dom de är lixom blandat.

På den ena den som är på nääs fick jag inte höga poäng 62, något, men van endå
Fick så låga just för att hon INTE va under sig, och att hon va lite lång

men den i mark, Gick hon Faktisk JÄVLIGT BRA, så nöjd va jag då. Och då fick jag 68, något, 

så jag vet inte om de är SÅ mycket poäng :O

och hon går För mycket på tygen ibland då hon typ tycker de är lite jobbig och då krullar hon in lite mer, men offtas nee!

Nöjd med svaret??



Kommentar:
#1: xoxo

vill inte lägga mig i men det svaret lät bara som att du ville skryta. ett korrekt svar borde vara mer som "domaren gav väldigt höga poäng".

2010-12-23 @ 00:20:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: