2010-12-11
18:42:58

ÖHH ?? :O
Emelie om Inte till stallet idag heller.
Du har ju alldeles för korta läder?! Du har det ju säkert bara för att du inte vill se för stor ut. Haha, t.o.m på dressyr tävlingen har du ju det. Inse det! Kwanza är en c ponny, en som är närmare 170 är lite för lång..


Korta läder??, om jag driver lite så drar jag upp skänken lite och dom är inte för korta de är hoppläder, och dom är nästan för långa :O :O

Jag kanske vill ha lite kortare läder i dressyren, fast jag har lagom långa ingen annan har klagat på att jag har för korta, och för de andra har jag läder så jag precis kan rida lätt. :O

Jag är 166 cm så jag är inte FöÖR lång, men vist liiite kanske, men inte farligt !!



asså hur kul är de att höra? :S sköt dig själv så sköter jag mitt! :O


denna bilden klaga hon på :O

Kommentarer:
#1: johannaa :)

bry dig inte om sånt Jennifer :)

ni är så fina tsm och jag tkr inte alls du är förstor :)

och det är ju upp till en själv hur långa eller korta läder man ska ha :)

fortsätt kämpa tjejen <3

2010-12-11 @ 20:35:36

Jag som trodde det var en d-ponny, du passar perfekt :P

2010-12-11 @ 20:45:06
#3: Anonym

Du är verkligen inte för lång ;o

2010-12-11 @ 20:47:05
#4: emmelie

man blir bara så sjukt irriterad på folk som

ska lägga sig i sånna småsaker och jag säger som

johanna.. de är ju upp till en själv hur långa/korta

stigläder man vill ha.

jag rider också med korta sitgläder , kan typ

inte rida med långa ;)

2010-12-11 @ 23:58:36
#5: Lovisa

Va? Du ser ju inte för för stor ut! Du är ju alldeles perfekt!! man ska inte vara mycket kortare när man rider C-ponny :S

2010-12-12 @ 01:09:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: