2010-12-26
14:52:02

Min och Ylvas kväll <3
Tjena Tjena mittbena


Först åkte vi pulka

Ingen bild


Sen Kolla vi på Astrid lindgrens Jul och tjocka oss <3
Sen Dampa vi sönder 
Lite kullebyttor och armhävningar
Visst har jag fin röv? :D

Sen bara NIIIHIIIHHEE
Sen somna Ylva ....... Med popcorn i Handen :O Jävla fetto XD
Hahahaha

När Jag väckte Ylva så sparka hon ut popcornen XD
sen blev jag en popcornsugare XD
OCH jag blev så jävla trött så då somnade jag XD
'


Sen vakna jag och då fick vi total ryck XD
-Jennifer
-Ylva 

Vi lekte Fjorrar XD

HAhahhaa NJUT
Vi bjuder på oss själva ;D <3
, Ylva  :D



BTW, Hoppas ni fattar att vi är Sjukt oseriösa  xD Hahaha <3

Kommentar:
#1: Elin

WB fjortis?

2010-12-28 @ 17:24:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: