2010-12-17
23:43:33

Liseberg
Varit på Liseberg idag då, så jävla bra blev det

3 stjärnvinster 
En Kexchoklad, som vi vann de FÖRSTA vi gjorde, (pappa bah jag måste bara gå och vinna en så i får släpa.)
En Sport Lunch choklad
Och En Toblerone
+ En liten paradis
och en Korv XD
Vann allt på samma nummer oxå XD
Blev ju aas bra, liite kallt bara men men vad gör man inte för godis? XD


Vi fick typ as mycket roliga kommentarer när vi gick där! tyyp:
"FAMILJEN TUUUUR"
"Åhh här är man glad"
"OOOJJ"
2 engelska brudar "OMG, OMG,           OOOOMMGG"      XD Såå vad jag skratta XD
Och två tanter till pappa när han skulle spela, Hur gör man för att vinna en såna priser ni har? Pappa bara: man väljer rätt nummer. Typ så här, så vann han igen XD Såå kuul va de XD

Och så va de en gubbe som kom fram till mig och bah "DU KOMMER BLI TJOCK" Fan vad jag skratta söönder
Han va typ såååå avundsjuk XD
(Inte jag som tagit bilden)
Byye byye

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: