2010-12-02
21:17:16

Heej
Jag har inte Bloggat någonting, har haft 2 prov, en bokraprot och matte-läxa,
Så jag har Verkligen inte hunnit denna veckan så förlåt? :P


Kan skriva lite roligt som har hänt nu då.

Söndag: Träna för Sandra, de gick helt okej! provade den låga nosgrimman och de raka gummibettet, hon va lite miff, men jätte pigg och glad :))

Onsdag: bus i snön i Stora Pd :D

Och idag då fick hon stå ville inte rida de va så kallt och jag va så trött. :((


imon rider molly, och även på Lördag, sen på söndag ska jag nog Ha typ 7 galopp bommar på rad, och så kanske hoppa lite <3

men nu ska jag sova! Är sjukt trött ;P

Kommentar:
#1: Natalie

hej ! tänkte kanske köpa tretorn ridstövlar, men var kan man typ köpa dem och vad kostar dem ?

Tacksam för svar :D

2010-12-02 @ 22:08:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: