2010-12-14
21:59:46

Fy fan vad kuuul
Hinner inte skriva mycket idag men bättre än inget va? :P

Vilket fall så red jag med Ylva och prince på ängen idag och hästarna va VÄLDIGT pigga,
Kwanza typ stod och småstegra lite hela tiden. ganska kul faktiskt :P
Sen så när vi skulle trava av stack hon med mig typ 3 gånger XD Hahah såå kuul. 
Mitt uttryck. " HJÄÄÄÄÄLP JAG FÅR INTE STOPP" AHHHH HJÄÄÄÄÄLP"
ahh så typ 
Såå Miin humor, jag skratta så jag grät... Hiihii


Men nu ska jag sova, men ska rida på ängen i helgen oxå, så ska försöka få bilder då :)


hejdåå



Pss: Asså typ alla jdjur försvinner från folks liv just nu :((
Jag lider med er.. Vet hur det är!!

Kommentar:

Svara på dagens fråga på våran blogg! :)

2010-12-15 @ 14:58:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: