2010-08-15
19:31:26

Svar på Frågestund

1. Hur länge har ni ridit?
5-6 ÅR

2. Vad är era hästar för ras?
Dansk ridponny, (arab,pinto,new forest)

3. Vilken häst skulle ni vilja ha om ni INTE hade haft eran egna?
Livisto Z, sukt fin storhäst, som ser ut som en ponny,


4. Vilken mankhöjd har era hästar och hur långa är ni?
Kwanza är 138,5 .. och jag 1,69ca

5. Vad är det högsta ni har hoppat och med vem?
1,10 ,, kwanza

6. Vad är det högsta ni hoppat med eran ponny?
1,10


7. Vilken häst var eran favorit när ni red på ridskola?
Nikita :’’’/

8. Vad har ni för utrustning, kan ni ingte lägga upp bilder på typ sadel, träns benskydd, schabrak osv.? (A)
De kan jag fixa 

9. Hur lågnt vill ni gå med era ponnyer innan ni fyller 18? :)
Just nu är de att hoppa i Skandi :P men SM vill jag ju gärna hoppa.


10. Kommer ni att sälja era ponnyer när ni fyller 18 eller kommer ni ha kvar dem?
Jag äger inte Kwanza så jag kommer lämna tillbaks henne när jag blir förstor

11. Vilket plagg är det dyraste ni har köpt till er själva? :)
Mina Tretorn.

12. Om ni fick välja mellan Scaps och JW, vilket schabrak skulle ni ha valt då?
Beeror på vilket Jw, men jag hade gärna tagit båda,. men jag kan faktist inte bestämma mig mellan dom :P


13. Vilket stall står Tello i? :)
--

14. Vilket är erat favvo märke:)
JW

 


Kommentar:
#1: Anonym

vart redigerar ni era bilder ?

fixar header, design osv.. ?

grymt fin e den iaf :D

2010-08-16 @ 13:31:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: