2014-03-01
00:07:46

trött
blir inte någon bild idag på de jag köpte idag, men den kommer imon. Jag köpte ganska mycket idag med så nu har jag endel nytt att använda! Sen har jag någon hundralapp kvar tills på söndag men då får vi se om jag köper något känns som om jag har de jag vill ha nu!

Linda Heed och Henke äger fett mycket och Geir är söt han oxå, dock dissa han mig idag när jag tog modet till mig och gick fram men jaja han är bäst ändå.... ser jag han imon lär han inte slippa undan... haha orkar inte! Fick en ko på maxi som var rosa, jag döpte han vill Geir och han ska sitta i Cactus brösta, haha! :D

Nu ska jag sova och drömma sött typ! Imon blir det inget horse show utan imon ska jag upp till stallet och rida Cactus och Malvija och så ska jag prova lite nya grejer till Cactus :D
Men god natt och sov gott så hörs vi! :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: