2013-10-16
14:49:44

Sticker snart!
Hejsan, jag tänkte att jag skulle slänga upp ett inlägg innan jag drar till Nääs!!

Jag har chillat, sovit och vart ute med hundarna på långpromenad. Haha mer har jag inte pallat, har lixom legat i soffan och vart almänt död.. Har en jävla träningsvärk i benen oxå för igår på ridprofil träningen rid vi utan stigbyglar ganska länge.. Haha jag e klen jag vet haha men jag tycker det var galet jobbigt fööööör -

Solei var pigg? :O
Sjukaste grejen. Traven var hon nästan lite för pigg även om det inte syndes, men jag kände det för jag satta på och jag ver hur hon känns när hon är seg.. Haha! I alla fall gick traven bra och det kändes bra hon lyssnade fint på mig och jag vart nöjd. Det ända som va, var att min tygel blev liiite lång och min hand för hög. Lite var det oxå för att hon vart pigg och jag bromsade och då kom den upp lite istället vilket inte är bra. Men det blev bättre. Sen galoppen, den ska vi inte ens tala om. Jävla ponny, påriktigt va arg jag blev. Men hon sket ju i det man så jag sket i henne och gav upp.. Så va det med de!!! Taggad för dressyr tävlingen på lördag? HAHAHA nej... Men jag ska försöka bli, Jag för försöka hitta all motivation jag kan!..

Nu hinner jag inte snacka mer, Måste byta om, men vi höres. Puss heeeeeej <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: