2013-10-23
23:01:54

Men tjenare
Nu e klockan mycket och jag behöver sova känner jag. Jag har jobbat kväll idag och imon blir det tidigt... Uhuu Jag läängtar till Fredag eftermiddag då är det LOOOOV, Seriööst, shit va jag längtar tills typ 1 halv 2 på fredag!! HELA LOVET SKA JAG SOVAAA <3

Igår jobbade jag på dagen och sedan var det ridprofilen på kvällen där, jag red en ridskole ponny, tror det var en c-ponny på bara 7år haha så jag var ju ganska lång på henne. Men det var en ponny som gått gymkarna, men var fin i dressyren men ganska vinglig och lite springing, Och i galoppen blev hon ganska springig. Vi hade lite markarbete och även ett mini hinder och hon var pigg och glad och shit va kul det var med en känslig liten ponny som var typ hög på livet. Haha! As roligt sen kanske det inte gick så jätte jätte bra och det kunde gått bättre men jag var glad och nöjd och tyckte det var kul att rida o träna igen!!
 
tara (2) red ansikte
Haha så sööt Lilla Tara ♥
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: