2013-07-19
23:05:28

Arg på min ponny
Idag har jag vart arg på Solei.... Shit!!! För första gången på skyller jag ALLT på hästen asså blev riktigt ledsen på henne!
Kom perfekt på ettan som var en oxer men hon tog ett mini spång till och hoppade rakt igenom hindret, fortsatte över tvåan och sedan så kom jag perfekt på trean som oxå var en oxer så då tog hon ett minimini spång igen och hoppa rakt in i hindret igen....... Så red jag mot fyran och då fick jag ett stopp så då utgick jag! Och precis när jag gjort det så lägger hon en fet bajs.... Och hon bajsar verkligen aldrig när jag väl är igång och rider, på hon bajar antingen när jag skrittar fram, pausar, eller skrittap av!! Detta låter verkligen som en undanflykt, men det kom fram personer som jag inte pratat med efter ritten och säger att hon såg bajenödig!! hehe :(
nej men jag HOPPAS ändå att det bara har varit de som stoppa henne, så att hon hoppar bra imon!!
Gör hon inte det dock, så stryker jag mig från söndagens hoppning! Så vi får se hur det går imon! Vill verkligen inte bli så besviken som jag blev idag! Så vi får se!!! :/

jaja, nu ska jag sova strax, sover hos mormor och morfar inatt för jag vill kunna sova ordentligt!! :)

pusshaj!! <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: