2013-01-08
22:49:59

Så var de avklarat

Första dagen i skolan efter lovet. Lite segt att gå upp men ändå helt okej!
Kul dag, och gick inte ända till 10 i fem för den sista lektionen var inställd vilket var skönt, Och den lektionen kommer vi bara att ha till v.6 och sen så behöver vi inte ha den där mer, Hur skönt är inte de då?

Slutade så jag tog 5över halv 4 tåget och de va typ 3 min försenat så när jag kom till Norsesund så hade buss FAn redan åkt. Iof var de bra då jag fick gå hem (de är ju de bästa med när bussen har gått xD) Men när jag kom hem så tog jag dirr en promenad med Zlatan på ca 35 min. Så va la ute och promenera i ca 1 timma idag i hyffsat raskt tempo. Vägen hem från tåget va raskt men sen så kunde jag ju inte gå räser med Zlatan fter som att han måste kissa oxå xD
Har inte heller ätit något dåligt idag. Utan bara bra mat och inget godis. YEEH HIGH-FIVE MED MIG SJÄLV 

Fick även ett par löparbyxor idag av mamma. Skit nice så nu jäkla är jag ännu mer taggad,

Nu ska jag sluta tjöta om detta. Iof har jag typ inget annat att skriva så? kanske förvandlar om bloggen till en tränings blogg? HAH skulle inte tro de. Ahja. Jallaaah. Ska försöka komma på något att skriva, HADE


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: