2013-01-17
23:43:06

random lista jag hitta på en random blogg när jag kolla random bilder på GOOGLE
Vad har du haft för dig i dag? Skolan och sovit
Hur är vädret hos dig? Snö och svinkallt, Jag tycker att de kan bli vår nu!
Vad händer i morgon? Imorgon är de först skola och sen in till A-sås
Vad lyssnar du på just nu? Kramsången. Och nej, de är inget fel på de!
Vad ser du om du tittar till vänster? En vägg.
Vilken bok läste du senast? Åh jag som älskar att läsa <3 Nej men i skolan måste vi läsa en bok, så läser "i taket lyser stjärnorna"
Vilken film såg du senast? kollade sjukt mycket filmer på lovet så kommer inte ihåg den senaste, Men tror det var "i taket lyser stjärnorna" xD
Vad gjorde du senast på datan? Kopierade denna från en Random blogg jag hittade när jag kollade på bilder! OCh staratde kramsången, men nu var den slut så då ska jag byta låt! :))
Vad skulle du velat heta om du fick välja? Nääpp!
Vad gjorde dig senast riktigt ledsen? Kan inte skriva exakt va de var. Men när jag fick reda på att de en person sagt var ren jävla bullshit och lite mer utvecklat. Men ja i alla fall!
Vad fick dig att le senast? När jag kollade på massa fina kläder :D
Vad har du för mobil? Xperia Ray
Vilka sociala medier är du mest aktiv på? Instagram och FB
Vad är din livsfilosofi? Skit i andra och följ dina drömmar, Inte för att jag är så bra på de själv, Men i alla fall! :)
 
 
Haha såå sööta! De är även de jag lyssnar på nu, Så att ni vet lixom! :))

Kommentar:
#1: Emmy

Min random blogg eller..... ;)

Svar: Say what? Nää? Vadå, har du oxå den?
Jennifer Ekberg

2013-01-18 @ 16:34:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: