2013-01-13
00:54:08

Förlåt att det...
... inte vart någon bloggning idag, men de var vart lite veligt och så. Och så har jag bara suttit nere framför TV´n och chillat med Mamma och zlatan!
Tränat lite nu på kvällen med situps och sånt. Stälde mig på min mjuka matta och sprang på stället med typ höga knän i ca30 min.. Haha fett jobbigt var de, så bra alternativ om jag inte pallar mig ut i snö och SVIN kallt.. Huuh

Imon så kommer jag att åka iväg mitt på dagen/eftermiddagen och göra lite kul grejer, Hihi.

Ah men som sagt ligge bloggningen lågt och jag ska försöka uppdatera mera imon och även försöka lägga in filmer från miljöträningen som jag helt glömt av efter att de inte fungerade..
Kanske gör de nu när jag ska sova, eller så gör jag det imon. :)
God natt och sov gott alla fina och fula.
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: