2013-02-21
09:47:05

Vart sjukt trött igår.
Kunde och ville inte rida igår och mamma tyckte inte att jag skulle göra det. Så jag gjorde inte de. Men efter som att hon går ute hela dagarna gör det ingenting. Så gick försiktigt upp till stallet och fixade och borstade på henne och sen så fixade jag alla toffsarna och såå. Fixade allt i stallet.
När jag kom hem så åt jag och sen så kollade jag film och somnade... Heh. Så jag orkade inte blogga igår heller.
Idag lär det inte heller bli så mycket bloggning efter som att det är träning!
Jag är spänd och nervös... Haha i alla fall så får jag nog hålla i mig för hon har nu stått i 2 dagar och står inne nu för att hon är lite otålig och springer lite i hagen så då fick hon stå inne för hon blir liite lugnare då och att hon inte skadar sig.

Nu ska lektionen börja och jag ska skriva om ätstörningar. Så see Yaaah
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: