2013-02-24
22:01:00

Svea
Ska sälja min Svea jacka som jag köpte i höstas. Har använt den typ 3 gånger då jag tycker att den var lite förliten eller så är det bara jag som inte tycker om när dom är lite kortare i midjan. Men nu bestämde jag mig för att sälja den.

Riktigt snygg och varm och gosig jacka som jag så gärna hade behållt om den vart en storlek strörre!

Nypris 2000:-
Mitt pris 900:-
Använd ca 3 gånger som sagt så den ser ju heeelt ny ut! Slå till på ett bra pris, REA kan man ju säga!
Den är i storlek S och passar folk som är ca 170cm och mindre! ;)



Jag är ca 171cm och så här sitter den på mig!

 
 Intresserad? Maila mig antingen på: [email protected]
eller skriv på FB: Jennifer Ekberg 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: