2013-02-19
18:20:44

Staaallet
Slutade så jag var hemma 2, Så åt lite och sedan så gick jag upp till stallet med Zlatan och kan ju säga att det var tur att jag red i skitvädret igår. För idag var vägarna inget roliga.. Is och "knackel" ÖVER allt. Iof tror jag inte att det kommer bli bättre till imon men måste försöka ta en liten tur imon i alla fall. Känner att hon inte kan stå 2 dagar i rad innan träning. Blir nog lite bomb då...
Men jag tog in henne på lösdriften och kollade henne där då jag inte fick in henne i stallet så det stod en stooor fet tracktor mitt i allt ihopa! Haha jaja, Det gick lika bra andå. Hon fick lite höö så stod jag och gosade med henne ett tag.
Gick en längre väg hem så det blev en promenad på kanske 1 o 20 typ. Gött, men sjukt halt så gick man inte där det var sandat så fick man passa sig! ;)

Imon slutar jag 11.20 Så åker till stallet ganska dirr så att jag hinner rida och Gör om toffsarna (som gör att manen ligger åt ett håll) så att dom blir lite finare. Dom har vart i några dagra nu, men ska va i lite till. Fast det ser lite ruffsigt ut just nu så får fixa de. ;)
Sen när jag kommer hem från stallet ska jag förska ge mig ut på en springtur. Har ju inte sprungit sen i Lördags! ;P
 
TÖÖÖTA PONNYYYN <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: