2013-02-13
19:27:45

Sanningar
♥ Jag måste matcha dendär nypan man sätter på brödbåsen med färgen på påsen.

♥ När jag fyllde 15 (tror jag de va) så var det första gången jag var ute och sprang frivilligt!

♦ När jag blir riktigt irriterad på något kan jag vara irriterad och tänka på de hela dagen, Sen sover jag och då är det helt borta dagen efter

♥Jag tycker egentligen inte om hundar. Bara min egen och viiiissa andra!

♥ Jag är ingen katt människa. Bokstvligt hatar katter :(

♥ Om någon säger till mig att inte göra vissa saker, Typ "trampa inte på A-brunnar" Då trampar jag på alla A-brunnar jag ser.

♥ Jag älskar Sean banan!! Haha

♦ Får panik på folk som sitter på FB och VARJE vecka klagar på samma program och lägger upp as många statusar om hur dåligt de är.... DE ÄR FÖR FAN INGET MÅSTE ATT TITTA, DU GÖR ETT VAL, MEN TYCKER DU DE ÄR SÅ JÄVLA DÅLIGT SÅ BYT BARA KANAL ISTÄLLET FÖR ATT KLAGA...!!!!!!!!!! åhh

♦ Har sjukt svårt att se de bra när jag rider. Jag vill alltid göra allt ännu bättre! 

♦ Jag är rädd för att misslyckas och vill alltid ha kontrollen när jag rider. Man måste dock Misslyckas för att lyckas, Men ja..

♥ Jag älskar popcorn och de är ganska bra och helt okej "nyttigt". Att äta en Popcorn påse är som att äta 3 winergummi. Och hur ofta äter man bara 3 winergummin när man väl får napp på att äta dom.. haha. Så nä föredrar POPCORN om man ska äta något till helgen! :)))))
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: