2013-02-03
21:33:00

Riktigt taggad för våren 2013
Är riktigt taggad för att få börja tävla igen. Har lixom inte gjort det sen jag hade Anastasia. Och sista gången där kommer ni nog ihåg hur det gick? - Ute i båda klasserna..

Jag hoppas med hela mitt hjärta att detta kommer till att bli bra. Känner att jag behöver lite framgångar nu. Det var längesedan sist. (Visst vinsten med Stasia. Men de var en riktigt engångshändelse och kände inte WOW) Senast var nog GP ponnyn med Hajen. De var sist jag var Riktigt riktigt nöjd med en tävling och verkligen kände framgång! :)
Så hoppas som sagt att Solei och jag kan jobba tillsammans och att vi tror på varandra på banan så blir detta nog kanooon bra! :D


Gråbo ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: