2013-02-03
20:48:39

Ridningen
Blev ingen hoppning idag... Då dom höll på att fixa i ridhuset och då blev jag även tillsagt att jag inte får rida där och betala gångvis utan måste betala för ett årskort på 3000kr och de gör jag inte med de kass underlaget, och sen är de snart vår så kommer inte att använda de då.... Fett kul! Nu kommer jag inte kunna hoppa eller rida dressyr ordentligt på 1 månad typ. Efter som att det är sten hår i marken i IngaredsPD'n. Japp... Får hoppas att de blir + och tinar fort som F*N!

I alla fall så red jag och Emmy ut. Alltid lika kul efter som att hästarna blir galet taggade. Vi red i Backarna och back och konditions träna. Så när man vänder upp mot samma backe så vet hästarna va de är som gäller. Efter som att jag inte vart där med Solei än fattade hon inte riktigt grejen första gången så när Clint drog iväg så va hon lite efter så jävlar vilken kick och sen bock hon gjorde. Hahahaha så söt.
Men i alla fall blev hon svin trött. Så hennes kondis måste upp nu! Så ska rida där några gånger i veckan för de är kanon bra. :D
 

Kommentar:
#1: Emmy

Hahaha.. Gulligaaa

2013-02-03 @ 21:42:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: