2013-02-14
15:40:00

Hemma och bakat kaka
 
Stallet gick ganska fort känndes det som, men hann ändå fota massor och rida osså, men mer om det sen! Och räkna med att det kommer bilder!! hehe
Åkte hem som en raket och nu har jag och min bror bakat en kladdkaka som står och inväntar mamma och pappa! Hehe :))) Den bleeev fin, Vet dock inte om den är god men de återstår väll att se? ;)

När Mamma kommit så ska jag antingen gå en ganska rask rpromenad med Zlatan för min brorder gorde de förut så ska göra det lite senare då. Eller så Springar jag! Skulle behöva springa idag för sprang inte igår, Dock är jag inte på något springhumör idag :( men får la ta mig i kragen och göra det ändåå! 
Tittaaaaa va fiiiN! Kingarna på att baka HAHA
Bloggar mera sen! Ska försöka skriva lite mål jag har med Solei och såntdär ikväll!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: